Candidatul ideal

– Studii economice medii/superioare
– Cunostinte contabilitate primara si fiscalitate
– Abilitati utilizare calculator: MS Office, soft contabilitate;

Responsabilitati:

– Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
– Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.

– Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde cazul.

– Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma, completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.

– Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul.

– Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta.

– Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.

– Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.
-În vederea calculării salariilor : prezentarea pontajelor si a actelor necesare calcularii salariilor

Cerinte specifice:

– Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.

– Lucrul in echipa;

– Abilitati bune de comunicarea cu colegii si cu celelalte departamente;

– Orientarea spre rezultat;

– Multitasking, capacitate de lucru in echipa, adaptabilitate, flexibilitate.

– Atentie sporita pentru detalii;

– Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor.

– Implicare si spirit de initiativa.
Îți oferim:

Program de lucru 7.30-16.00 Luni -Vineri

Seriozitate (plata salariului fără întârziere )

Contract de muncă pe perioadă nedeterminată

Mediu de lucru  plăcut și bine organizat.

ÎNCARCA CV-ul sau APLICĂ folosind formuralul de mai jos!



Sunt de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

Contabil evidenta primara

Ai cunoștințe minime de contabilitate primară ?

Știi să folosești un calculator ?

Îți place munca de birou sau ești o persoană care preferă lucrul în spațiu deschis?

5 + 8 =