Un nou concept de RECRUTARE în IAȘI! Ce este Cafeneaua cu Joburi

Cafeneaua cu Joburi, un nou concept de recrutare inedită. Evenimentul are loc pe 24 mai la Iași

Cafeneaua cu Joburi vine la Iași pe 24 mai, la Hotel Unirea. Marii angajatori din oraș se întâlnesc cu cei care se află căutarea unui loc de muncă, într-un context relaxat, la o cafea și cu sprijinul experților în recrutare de la ECIM.

De ce aleg angajatorii acest “altfel” de târg cu locuri de muncă? Pentru că este eficient!

Pentru că într-o singură zi obțin oamenii potriviți, pe care îi cunosc față-în-față nu doar prin intermediul unui CV.

La Cafeneaua cu Joburi angajatorul poate să își prezinte nu doar locurile de muncă disponibile ci și compania, valorile, mediul de lucru. Pentru că fiecare angajator poate cunoaște și relaționa direct cu zeci de candidați înțelegând mai bine piața muncii, segmentul de populație interesat, percepția companiei în piața.

Intervievarea preliminară, strângerea unui număr semnificativ de candidați, pre-selectarea lor înseamnă optimizarea resurselor de timp și personal.

Și chiar și atunci când într-o firmă nu există posturi disponibile, a avea în “stand by” un număr de candidați potriviți sau chiar valoroși înseamnă o gândire strategică pentru viitorul afacerii.

Fie că ai nevoie de 100 de muncitor sau de un specialist, prezența la un astfel de târg este o oportunitate!

Cele 45 de firme participante la edițiile Cafeneaua cu Joburi au fost vizitate de peste 3000 de persoane interesate, au avut aproape 2000 de candidaturi depuse și peste 250 de angajări finalizate.

Companiile și reprezentanții acestora pot discuta în mod direct cu potențialii angajați, având ocazia de a prezenta întreaga ofertă de joburi unui public direct interesat, fără intermediari și timp pierdut.

Prezența unei companii la un astfel de târg înseamnă investiția în Brandul de Angajator și o prezentare directă și corectă a firmei

“Din experiența sutelor de interviuri din agenție și experimentarea relației cu angajatorii, a răsărit ideea Cafenelei cu Joburi. În primul rând pentru că am vrut să detensionăm întâlnirea dintre candidat și angajator. Parcă toate curg mai lin și mai cu zâmbet la o cafea. Apoi am venit cu suport pentru candinați, cu zona de consultanță, în așa fel încât omul să nu simtă că a venit să depună un CV. Vorbim cu fiecare, analizăm experiența, oferim sugestii și îi înscriem în baza noastră de date pentru a spori șansele unei eventuale angajări. Iar acest format este extrem de apreciat atât de angajatori cât și de candidați. Pentru că este ocazia perfectă de a se cunoaște și de a avea o conversație reală despre nevoi și așteptări, de ambele părți“

Marius Petrea, managerul ECIM

SHARE